Biroglanannesiii mmelis Ben doğduktan bir kaç gün sonra vuruldum acımadı yani benim kolum falan da ağrımadı sonradan
Tugceakts67 mmelis herkesin bünyesi farklıdır ilk dozda çok ağladım kolumdan dolayı çok ağrım oldu 2. Dozda kolum vs ağrımadı tam oh be dediğim anda tüm vücudum ağrımaya başladı hatta ben covid19 oldum sandım çok kötüydü hastaneye gittim test verdim negatif çıktı serum fln taktılar tetanoz aşısı yapabiliyo bazen böyle şeyler demişti doktor ama tabi herkesin bünyesi farklıdır dediğim gibi korkun diye demedim olabilecek birşey başıma geldi onu söyledim inşallah sizin ki hafif olur sıkıntı yaşamazsınız
KayraVeAnnesi_06 makin Canım sağlık ocağındaki hemşire aynı zamanda ablam yani akrabamız 5 doz dedi Yaptıracam gibi çnkü kötü birşeyi önermez Birde yan etkiside olmuyor
Mayis_24 mmelis Birazda doktorun veya hemşirenin eline bakıyor . Eli hafifse zaten hissetmezsin. Bende hiçbir yan etki yapmadı . Sadece vurulduğu anda vücuduna girdiğini anlıyorsun hafif yanıyo.
Kilicbebek mmelis aşıyı olduktan sonra sakın yüklenme koluna ağır kaldırma iş yapma üstüne yatma ben o hatayı yaptım felç oldu kolum ölüyordum ağrıdan ama ikncide hiçbirşey olmadı bile . Soğuk kolonya dök rahatlatıyor
Svalpydn35 mmelis iğnenin açısından çok içindeki ilaç çok yakiyo,iki gün kolum aşırı ağrıdı covit aşısı bile halt etmiş yanında,bı de kolum kızardı ve şişti,sanırım aşı hemen dagilmiyo ondan olabilir..
Didmin mmelis İnsülin iğnesi gibi ben vurdular mı anlamamıştım sadece korona aşısı olduysan onun gibi ağrı yapıo hepsi bu
NurAkdis mmelis 2 doz oldum ben. Sanırım vuran kişiye göre değişiyor. Bende hiç bi etkisi olmadı, sızlamadı bile kolum. Rutin hayatıma devam ettim. Kendinizi ağrıyacak diye şartlamayın, bir de daha önce eli hafif bi hemşire tanıdıysanız ona gidin derim 😇
Kubraanne_ mmelis vurulurken hiç ağrısı yok normal iğneler gibi değil o şeker alım iğneleri kadar küçük o yüzden hissetmiyorsun ama sonraki ağrısı çok kötü oluyor hangi elini kolunu kullanıyorsan çok ona yaptırma kesinlikle
Busra-hemsire mmelis ben de geçtiğimiz cuma günü oldum ben de hiç yan etki yapmadı, ağrımasını bekledim ama ağrımadı hiç 😂
Busbusu mmelis üç gün önce oldum hc bsy yok çok çok kısa sürdü sasrdim acimiyo sonradan da normal hayatına döndüm çok hafif ağrısı sadece
Merymklc mmelis Ben de iki hafta oldu sanırım aşımı olalı İğneye kola sıktığında vücuda temas ettiğinde yakıyor vurulduğu gün hiç ağrı çekmedim ertesi gün 1 2 gün kolumu kaldıramıycak derecede değil hafif ağrılı geçti yani ben de bu kadar oldu😁 herkesin vücut yapısı bünyesi farklı kimi çok ağır geçirir kimi geçirmez