Tufu Tusami insAllah canim benim darisi basima saglikla bebegini alirsin lucaina insAllah sonrasinda azim eder verirrsin Allahin izniyle
Ysmnpmk Tufu ben aşılama tedavisine başladıgımda 110kiloydum yumurtam büyümediği için 89 kiloya düştüm bu ay sorun yaşamadım çok şükür yumurtlamam oldu 3 ekimi bekliyorum test için💜😍🤲
Tufu Ysmnpmk ayyy insAllah guzel sonuclar alirsinn suan 96 yik kilo engel oluraa cok uzulurum ya aslnda daha onceki klomen denemelerimde yumurtalarim buyuyordu istenilen boyutta ama sonra catladimi catlamadimi die kontrol etmemisti doktorlar
Tufu Gakko2352 coy iyi yinede bence kilolular otomatikman hamileyken korkudan kilo almiyor sanirm artkadasm 45 kg ile hamile kaldi 78 ile dogurdu ama yengem 95 ile kalip 105 ile dogurdu cunku kiloluyum zaten diye daha dikkat etme geregi duyuyoruz sanirim
Ysmnpmk Tufu amin inşallah🤲 rabbim bizim gibi mücadele eden sabredenleri en güzelleriyle mükafatlandırsın inşallah🤲💜
endoplazmikretikulum İlk hamileliğimde 70 kilo ile hamile kalmıştım, 97 ile doğum gittim. Hamileliğim çok rahat geçmişti. İkinci kez hamileyim kilolarımı veremeden 103 ile hamile kaldım suan 30. Haftadayım 105 kiloyum. Nacizane tavsiye verebiliyorsanız vermeye çalışın kilolarınızı. Benim için iki hamilelikteki konforum çok farklı oldu. Değilse doğurmanız için kilonun önemi yok ama anne rahat konforlu olacak ki bebişlerde huzurlu olsunlar diye düşünüyorum.
Tufu endoplazmikretikulum aynenn oyle haklisiniz insAllah verebilirm ya 90 altina insem suan benim icin yeterli ilk hedefim 90 i kirmak suan
Dematrions Tufu bende 167 boyundayım .Allah’tan boy az da olsa kurtarıyor 🤭 rabbim aratmasın en kısa zamanda nasip etsin inşallah 💐
Tufu Dematrions aynenn oyle hem boy hemde kemiklerim iri deil aksine ince yuku tasiyamiyorum resmen kim gorse kilomun 10 kg altinda oldugumu soyluyo bekarken 80-82 lerdeydim oralara donsem canima minnet
Enyenianne Tufu yaa maşaallah zaten siz çözmüşsünüz zayıflama işini insan kendini daha iyi tanıyor amin amin rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın Allahümme amin amin amin ecmain bende kiloluyum şuan 112 falanim 8 haftalık hamileyim bende vermeye çalışıyorum en azından almamaya çok korkuyorum bende
Tufu Enyenianne ya cozdumde bogaza dur demek gercekten zor 🤭🤭 ama iste tesetturluyum zaten kuloluyken giyinmek haraket etmek zor hamileyken evden cikamicak hale gelmekten korkuyorum goguslerim buyuk zaten normalde direk aklima onlrin dahada buyuyecei geliyor sagligima bi zarari olmadi kilomun yani seker tansiyon vs yok ama tabiki asla iyi bisi deil ve beni haraket ve giyim konusunda cok yipratiyo ve en onemlisi anne olmama engel olursa diye korkutuyo
teachering06 Tufu 178 boy 122.7 kg ile hamile olduğumu öğrendim, şuan 34+4teyim, 10 kg verdim, hiç geri almadım. 113 kiloyum 20. Haftadan beri. Sağlıklı bir şekilde beslenir diyetisyenle ilerlerseniz hiç birşey olmuyor…
Enyenianne Tufu kilo değil yediklerimiz engel oluyor bence ben şekeri abur cuburu ne zaman bıraksam adetim düzeliyor iki kere de bu süreçte hamilelik yaşadım Allah’ın izniyle böyle bir süreciniz varsa kesinlikle şeker makarna pilav ekmek hatta bakliyat bırakmanızı tavsiye ederim benim kendi deneyimim bu kendinizi tok tutacak şeyler yiyin yumurta kuruyemiş zeytin tahin haşhaş ezmesi ikilisi müthiş hem de yok tutuyor ogunlerinize bunları eklerseniz bir de aralıklı oruç aç hissetmezsiniz bakın ben saat başı mutfağa koşan biriydim herşeye usenirim yemek yapmaya asla öyle söyleyim bazen yemek yemeyi unutuyordum öyle bir tokluk zaten tok olunca başka şeylere gerek kalmıyor kendinize şunu sartlayabilirsiniz sağlıklı olanı yiyim eğer doymazsam canımın istediğini yiyeceğim gerçekten doyana kadar sağlıklı şeylerden yiyin sonra can istemiyor bir daha bu çok kritik bir süreç çocuklarımız için yapmamız lazım rabbim tez vakitte size de güzel haberler nasip etsin isteyen herkese Allahümme amin amin amin ecmain 😍
makin Tufu aslında gebe kalmayı kolaylaştıran şey sağlıklı beslenme 1 ay bile yapsanız faydasını görürsünüz
Tufu makin artk yapcam bebek hasreti yemekten agir basiyor 3 yillik evliyim Rabbim daha fazla aratmadan nasip eder insAllah benim aglama ataklrim cok oluyordu bu suretce en cok ozamanlr yiyordum yani ne yedin desen bilmiyorum nezaman umutsuzluga kapilsam yemege vuruyorum kendimi 🥺
Tufu Enyenianne cok tesekkur ederim tavsiyelerin icin dediklerini mutfagimda barindircam artik gercekten okadar haklisinki insAllah bende kirarim o zinciri benimde evim bebek sesleriyle dolar insAllah tek bebegin dogumuyla biten bi surec deilki ben doya doya kosup oynamakta isterim cocugumla insAllah nasip olurda saglikli iyi bir anne olabilirm 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
makin Tufu çok iyi anlıyorum sizi ne zaman böyle bi atak gelse bebeğinizi kucağınızda düşünün ve çıkıp yürüyün 🥰
Enyenianne Tufu bir önceki kişiye yazdığını okudum da üzülme üzülmek daha çok yıpratıyor insanı ben 7 senelik evliyim çevrendeki bütün arkadaşlarım kucağı dolu geliyor ben anliyorum seni ilk bebeğim düşmüştü kilodan dediler çok ağlamıştım halbuki her kilolu düşük yapmıyordu . Stres yapma sağlıklı olmak gerekli kesinlikle ben de şuan hala yediklerime dikkat ediyorum hatta kendime söz verdim yapabilirsem hamileliğim boyunca nasipse çikolata abur cubur yemeyecegim kendimi de bebeğimi de zehirlemeyecegim hatta çocuğun doğduktan sonra da ne kadar geç tanisirsa bunlarla o kadar iyi diye umut ediyorum çünkü gerçekten sağlık olmadan olmuyor şimdi canımın her istediğini bile yiyemiyorum diyorum zamanında zayiflasaydim tansiyon mu cikcak şeker mi cikcak diye tedirginim herkes de olabilir ama risk yani o yüzden ilk aylarda da verirsin insaaah şimdiden dikkat et yemeklerini de tereyağ ve zeytinyağı ile yapmaya çalış pahalı biliyorum malum ekonomi ama gereksiz şeylerden kısınca alınıyor ben bunu öğrendim abur cuburu daha çok para veriyormusum meğer
Tufu Enyenianne benimde gecen sene 1 kimyasal gebeligim oldu bos kese dusuk oldu cevremde kiloya yoran yok aslnda yada var ama dilleri varip soyleyemiyorlar ama sizinde dediginiz gibi benden sonra evlenenlerin kucaklari dolu 2. Cocuklari oluyor asla gozum yok ama icim oladar aciyoki icime atiyorum sonra evde aglama atklari yeme ataklari geliyo gercekten Rabbim kimseyi evlatsizliklada evlat acisiylada sinamasin cok degisik bi durum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Bende hep oyle hayal ediyorum cocugum saglikli beslensin ben elimden geldigince onu saglikli bi cocuk olarak yetistirmeye gayret edicem bende hamile kalirsam suan yediklerime asla el surmek istemiyorum yeterki o saglikla buyusun icimde kucagima saglicakla gelsin tek duam 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️
Tufu makin artk oyle yapcam elime ne alsam bebegi getircem aklima insAllah basaririmda burda size hamileyim ve kilo veriyorum demek nasip olur 🥹🥹🥹
makin Tufu inşallah dua edicem bu gün özellikle sizin için ❤️🙏🏻 hasretle beklemek ne demek ben bilirim