Qnl bende tek bebeğe hamileyim Ama hamileliğimin basından beri yatıyorummm neredeyse basında kanaamalı bi hamilelik geçirdim sonrası zaten hep dikkat ve yatmak ile geçti ama zaman sabır geçiyor
Rabbim herkesin bebişini annesine bağışlasın inşallah bu Arada 33 hafta oldum erken doğum riski olduğu için hala da yatıyorummm WC harici kalkmak yasak 🙃