Qnl bende 21. Haftadayım her gün yatıyorum oturmayı unuttum, bir yere misafirliğe gittiğimde de oturamıyorum çok alıştım yatmaya 😑 Aslında uyumayı yatmayı çok seven biriyim ama dediğin gibi artık nefret etmeye başladım 😂 Ama şöyle düşünüyorum doğumdan sonra bu yatmaları özlücez tadını da çıkartmak lazım 😂😂