Btl_3438 kuzum benim karnım doğuma girene kadar çok küçüktü doğumuma giren ebeler erken doğum mu falan demişti o derece küçüktü karnın ama bebeğimde iyiydi 3.450 doğdu bide tesettürlüyüm bol giyinir im hamile olduğum hiç belli olmazdı. Karın büyüklüğünr küçüklüğüne bakma yani Bi arkadaşım vardı benden bir ay sonra doğum yaptı o duba gibi şişmişti baya şişmişti elleri ayakları falan oda 3400 gr doğum yaptı ama kızın çatlamafık yeri kalmadı