Ddmyu tabiki öyle canım da şuan bir gebelik var. Ama doktorlar adet geçtikten üç dört gün sonra gelin der her zaman. Benim adete çok az gün kaldı :) ondan bekliyorum yoksa gitmeyi çok istiyorum. Bende yeniyim. İlk gebelik. 30unda adetim gelir ekimin iki üçü gibi giderim doktora :))