Geçtimiz cuma günü reglim 2 gün varken idrar testinde silik çıktı o akşamı kan testi verdim ve 6.21 çıktı heyecan sevinç korku bi anda yaşadık pazratesi gene kan testi verdik ve 166 çıktı yükselişi takip edicez dedi doktor bu arada 6 yıldır bu anı bekliyoruz isteyen herkese nasip olsun inşallah 🤲