Annem Şuan 35 haftalığım.
Çayı çok istersem içerdim şekersiz ve apaçık sarı şekilde. Nescafeyi zaten direk kesmiştim hala da içmem.Türk kahvesini sanırım en son 2-3 hafta önce içtim.Aşerdiğim özel bir şey de olmadı sürekli.
Neyse işte o 27 haftalıkken canım kola çekti.Tvde görmüştüm,önceden de görürdüm ama istemezdim ki en son eşimle ne zaman eve kola aldık hatırlamıyorum.Sanırım geçen sene yılbaşı filandı.Yok delirdim istiyorum, ama iyi bir şey değil biliyorum da. Avcumu yaladım, göğsümü sıvazladım.1 kaşık tatlı başka bir şey attım, hasılı sabahı sabah ettim uyuyamadım.Göğüslerim de şişti.En sonunda sabah eşim gitti aldı bakkaldan da, aynı şekil çay bardağına sulandırıp içtim bi kaç yudum kahvaltıdan sonra.
Canın bir şeyi çok çektiğinde isteğin geçmiyorsa muhakkak ye iç.O göğüslerimin sabaha karşı sızlamasını hiç unutmam.