Annem Sevgili anne adaylari bilenlere sormak istiyorum Nefsime yenik düştüm suan 15+3 haftaligiz Ve hamileligim boyunca ara ara bir cay bardagi kadar pepsi ictim Cok canim cekti sizce zarari olmus mudur
FatmaAzra_ Annem ya kulak asmayin böyle seylere kola hamile degilken de faydali değildir zaten simdi hamileyiz diye mi zararli olacak. Normalde de cok icmemeli simdi de ayni ayar. Yok bunu yeme sunu icme ay bunu yapma yapin arkadaş yapın ne bu ya sanki gecmisteki teyzeler nineler dogurmamis hic yok suna uzanma yok tost makinasini kaldirma aka boka laf edip akliniza girmesinler artik bunu yıkalım. Şımarık hamilelige son😊
Caglaaa Annem benim arkadaşım günde 2.5 litre içerdi hemde hergün dolapta falan görsün dayanamazdı bitirene kadar içerdi bebeği çok sağlıklı doğdu
TCTuernekolu Annem ben 21 haftalık hamileyim içiyorum canım çünkü soğuk ve mide yanmamı geçiriyor canımda istiyor tek vazgeçemediğim şey kola 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bebeğim gayet sağlıklı ve gelişim olarak 1 hafta önde gidiyor
Sumeyyye 33 haftalığım hiç kasmadım kendimi hergünde içerim kolayı. Onu bırak onu yeme onu içme geçmez hamilelik. Bebeğim gayette iyi he içmesem tabi daha iyi ama bu kadar da kasmamak lazım☺️
Annem Sumeyyye ya aslinda biliyor musun hic pimpirikli biri degilimdr de bi vicdan yaptim hakkına girdim mi diye
Buse01 Bise olmaz canim bu cocuk bizim midemizde yasamiyor veya pamuk ipligiyle bagli degil hicbiseyi cozutmadan dozunda yiyip icersen bisey olmaz canin ne isterse ye .. :)
Annem FatmaAzra_ hic sakinmadgm icin ayyy hamilesin dikkat et diyorlar aksine annelik ic gudusu herhakde ben biliyorum ki o iyi ve birsey olmuyo Iste bu asitli icecek az once bana vicdan yaptırdı 😃
deletedmom351 Annem Canım ben hamileliğimde 3 bardak anca içmişimdir o da canım çok istedi diye ama kola o kadar iyi bir şey değil ki normalde de içilmemesi lazım aslında kolanın asidinin mideye zararı inanılmaz fazla. Yine de çok istiyorsan içebilirsin istersen.
Annem deletedmom351 canim aynen normal de de saglikli beslenmeye dikkat ederim kola cips gibi seyleri aliskanlik etmedim ama hamilelik ilginc bi surec icmedigim seyi canm istiyor bende cok isteyince nefsimi korlemek icin iciyorum Yoksa zararli cok da abartmamak lazim icmem yani 😃
Gulsahh Annem valla herseyide yiyip iciyorum kola tabiki az icmeye calisyorum ama kendimide kasmiyorum canim cekiyo 🤣
Annem Gulsahh ilginc bi sekilde cekiyo Normalde de oyle kola aliskanligim yok Cayi cok severdim ondan tiksindim Kolayi canim istiyor Oda esim alip dolaba koymasa gormeyince istemem de gordugumde icmek istiyorum Soguk soguk oh
Tosbik Annem Aman be canim kolaya gelene kadar neler yasak 😀 bn 8aylik hamileyim şmdiye kadar herseyi yedim içtim. Kolayida nerdeyse hergun istedigim kadar bardak içtim maşallah çok saglikliyiz 😍😀
HalisEbruoban Annem bende ıctım kızım su an7 aylık bı sorunumuz yok korkma ne kadar az ıcersen o kadar ıyı ama kendını kasma
Aysun2834 Annem hamile olana kadar ağzıma bile sürmedim colayı asitli içecekler bana göre değildi fakat hamileliğimde hep canım istedi eşim yemeği colasız yemez genelde onun bardağından bir kaç yudum içerek nefsimi körelttim o zararlı bu zararlı diye kendimide kasmadım kahvede zararlı çayda ama kahvaltıda 1veya 2bardak çayımı içtim akşamlarıda bir küçük fincan kahvemi sakınan göze çöp batar derler o yüzden hiç sakınmadım
DnHazrlklar Annem ben Doğum yapalı 2 ay oldu canım kolada içtim gazozda canım istedikçe kendimi hiç kısıtlamadım abartmadımda tabii ama içtim kızım da Allah’ıma bin şükür çok sağlıklı korkma ☺️
Annem DnHazrlklar sizin yorumlarinz vesilesiyle artk nasil bi rahatliga ulasdiysam kahvaltimi yaparken siseyi diktim kafama 😃😃