kuşlar ben de 40+1 oldum bugün dün geldim alttan kontrol etti açıklık yok pelvis kemiği dar bebekte kilolu ve kafası büyük olduğu için normal zor yarın yine gel dedi bugün geldim nst girdim bakıcak birazdan sezeryan olmak istemiyordum sizce 1 hafta daha beklemeli miyim ne yapmalıyım ?