hunilimom sağlıkla kucağınıza almışsınız şükür 🙏🏻 Benimde 3cm açıklığım var çok fazla yalancı sancım oluyor ve psikolojik olarak çok yoruldum 38 haftalık şu an, sizce suni sancı istemeli miyim? Ayriyetten ben epidural de istiyorum ama gerekmedikçe kullanmak istemiyorum belki son zamanlarda dayanamadığım zaman olabilir. Salı günü kontrolüm var 4cm olursa yatış vereceğim dedi doktorum. Sizde yaşamış birisi olarak fikrinizi merak ediyorum 🙏🏻