Mfyy merhabalar benim şöyle oldu daha önce boş gebelik geçirmiştim 8 ay olmadı bidaha ben genetik birime gidip 3 düşük yaptım diye yalan söyledim 😅 sonucum henüz çıkmamıştı ve ben hamile kalmıştım dolayasıyla kimyasalda iğneye başlamamıştık ama şuan kullandığım koruyucu dozda 0,4 lük büyük bir kanamaya yol açacak bir sulandırıcı değil içiniz rahat olsun zaten iğne etkisi 48 saat o yüzden eğer kimyasalsa ve kanama başlarsa bıraktığınızda normal kanamaya dönecektir 🙏