Tamarix benim de pıhtılaşmam var o yüzden hep erken öğrenmek zorundayım geçen ay kimyasal yaşadım bir hafta önceden öğrenmiştim bu ay tekrar hamile kaldım doktorum 4 gün kala kan testi vermemi istemişti öylelikle öğrendim 14 çıktı. Hani kana erken yansıdığı için varsa bence çıkıyor aşırı istisnalar hariç ikinciye regle yakın yumurtlayanlar onların çıkmaz mesela