Sinemkaya43 fatmaa37demi5 sancım hafifledi sadece ayaklarım çok ağıriyor.dus alayım mi acaba tekrar şiddetlenirse hemen duş alacam bebeğim bugün sadece 2″defa falan hareket etti acaba bu doğum belirtisi olabilirmi hareketin azalması
PapatiA Sinemkaya43 rahatsa etmıyosa alma kafana göre hareketıde hep aynı olmaz bır ıkı hıssettıysen korkma uyu gıtsn
Sinemkaya43 Bora5832 gece doguracam diye sevindim meğer yalancı sancıymış artık doğurmak istiyorum bende 🥺