fatmaa37demi5 hadi sen son zamanlardasın zorlanıyorsun ondan uyuyamıyorsun. Ben daha 17.haftadayken hiçbir sorunum yokken ben niye uyuyamıyorum. Bu gidişle bebişde doğunca zombi gibi dolanırız artık. Keşke uyku depolayabilsek bu dönemde şimdiden sıkıntısı bastı beni😂