Elifinannesiiiii Bugün İtibariyle 36+3 olduk. Zaman daraldıkça vakit geçmiyor gibii. Siz ne durumdasınız☺️🙃
Rukiye24 Elifinannesiiiii Escobar Melismelo bsra-25 Morkelebek26 angela4 KayraVeAnnesi_06 bebeğin hareketlerini bazen çok yukarda göbek deliği hizasında bazende kasık bölgeme yakın göbek deliğinin altında hissetmem normal mi 20+6 haftalık kızım
Hulya2626 Prens-07 prilam kullan canım. Benim de bulantım var aynı zamanda çalışıyorum işte zor oluyordu. Doktor prilam verdi içince iştahım az da olsa açıldı bulantım azaldı.
Mervetnl Prens-07 15+3 mide şişkinliği ağrısı yanması ve gazdan ölüyorum bende kasıklarıma bıçak saplanıyor sanki gazdan 😅 Hiç midem bulanmadı bir kere bile kusmadım bazen keşke bunlar olsaydıda bu ağrılar olmasaydı diyorum.
Eldgrn Elifinannesiiiii 18+4 olduk kizcemle dün gece ilk tekmemi yedim şuanda bişey yok tabi de büyüyoruz yavaş yavaş 🥰🥰
Gizem1994 Elifinannesiiiii 33+2 erken gelme ihtimali var bool bol yatıyoruz bari 36 ya kadar bekletelim inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız😇❤️