AslanBebeginAnnesi Oznuraltan o zaman genelde muayene ücretinin ⅓′ü gibi bir fiyat oluyor canım öyle anladım
Sahranr cerenarslan11 hayr ödenmiyor bende ödeniyor sanıyordum gecen hafta ilk kez girdim benden para falan istemediler hemde 3 kez tekrarlandı bebegim uyuyor diye
prematureannesi_ cerenarslan11 ilk kızımda ödememiştim hastaneye aitti bu kızçe de 40 TL gibi bir rakam ödüyordum