Anneadayiozlem cerenarslan11 evet ödeniyor benim girmeme henüz erken ama fiyatları muayene ücretine göre çok düşük diye biliyorum
AslanBebeginAnnesi cerenarslan11 Ben de merak ediyorum haftaya ilk nst’me giricem🙈 Büyük çoğunluk ekstra ücret alınıyor demiş acaba muayene ücretinin % kaçı kadar daha ekstra alıyorlar benim muayene ücretim 500 ₺. Nst ücretim bu durumda kaç olur sizce kızlar ?
Melektmz AslanBebeginAnnesi İlk aylarımda muayene olduğum hastanede 600 TL ödüyordum muayeneye kasılma var diye nst yapmışlardı 70 ödemiştim. Başka bir hastaneye geçtim 200 TL ödüyorum 60 TL. Sanırım her yerde çok büyük rakamlar değil.
Mellteml cerenarslan11 bundan 3 yıl önce ödediğimi hatırlamıyorum. Ama bu hamileliğimde her nst 150 TL 😂 muayene de 450 TL.
Aloneanqel cerenarslan11 bazı hastaneler alıyor bazıları almıyor. Mmt Amerikan hastanesine gidiyorum almıyor. Medical park da almıyor. Ama ibni Sina hastanesine gitmiştim alıyorlardı
Newmom93 250₺ ödüyorum nst ye🙄 en pahalı ve saçma fiyat bende sanırım. Allahtan doktorum gereksiz yere sokmuyo 2 kere girdim şimdiye kdar 2 haftaya doğum var en fazla bi kere daha girerim
AslanBebeginAnnesi Oznuraltan o zaman genelde muayene ücretinin ⅓′ü gibi bir fiyat oluyor canım öyle anladım