_Yeni_anne_ teşekkür ederim 🤗
Hastanedeki ebeler sancı zamanı hiç benimle ilgilenmedi ama belki de benim özel ebem olduğu için. Onun dışında doğum esnasında ve sonrasında Yıldız diye bir abla vardı Allah razı olsun ıkınırken başımı destekledi, bakım yaparken çok dikkatli nazikti 🙏 bisey lazım mi diye sık sık gelip soruyordu
Nehir Hocada doğum esnasında beni sakinleştirdi dualar okudu beni hiç acele ettirmedi; epizyotomi olmasın diye son ana kadar bekledi, dikiş atarken falanda öyle bir ağrı hissetmedim eli hafifti ki benim canım tatlıdır… göbek kordonunu eşime kestirmek istediğimi söyledim plasentayi almak istediğimi hepsini onayladı herşey istediğim gibiydi 🙏🌸
Cavide ebe 4bin tl istiyor helâli hoş olsun iyiki diyorum o vardı yanımda, çok destekçi oldu bana ve su an hala irtibattayız