Benim de diş ağrısıyla başım beladaydı karanfil yağı aldım bir süre rahatlattı ama sonrasında devam ediyordu sürekli kullandım onu demeyebilirsin rahatlatıyor ve kesinlikle almıyorsan kalsiyum takviye al ben istedim doktordan onu kullandım kullanalı hiç ağrımadı çok şükür calcimax d3 kullanıyorum d vitamini de var içerisinde ekstra kullanmıyorum d vitamini