Hlalcg Kızlar selam 28+5 gebeyim aşırı derecede dişim ağrıyor dişimin içi boş konusunca hava alınca bile beynime sancı giriyor su içince bire o boşluk beynime gidiyor. Doktora gitsem ne yapabilir. Yada kendi doktorum antibiyotik yazsa gecermi
68selda06 Hlalcg çekilmesi gerekiyorsa dış doktoru çekiyor yada dolgu yapabiliyor bebeğe hiç bir yan etkisi yokmuş aynı sıkıntıyı bende yaşamıştım doktorum cektirebilirsin hiçbir sakıncası yok dedi çektirmistim ben
M3rv32 Hlalcg 2 ay çektim bende 22 haftalık hamileyim tedavi etmediler bende ama karanfil yağı ve sıcak su torbası iyi geldi bana ve vitaminlerini mutlaka aksatmadan al geçer inşallah
cimcimemmmm Hlalcg vitamin alin. Gunluk vitamin ilanlarınızı aksatmadan com etkisi var. Benimde sizliyorlardi kullandığım ilaclarim sızı yapmasını dahi engelliyor dvt3 ve demir ilacim
Hayalim2baby Hlalcg Hamile değilim ama 1 haftadır çekiyorum ağrıyı. Sarımsak koyun ağrıyan disinize apse varsa kurutur bı sonra bide karanfil iyi geliyor.
Hlalcg 68selda06 ben 2 ay öncesi gittim dişçiye bana kanal ve dolgu yapılması gerektiğini söyledi ama buny gebeyken yapmayız anestezi yapıcam içine kana karışır dedi kaldı öyle . Antibiyotik siz ne kullandınız gectimi öncesi ağrı ilaçtan sonra
68selda06 Hlalcg ilk zamanlar ağrı kesici bile icirmedi eşim kontrol için Dr ya gidince sordum dışım çok ağrıyor ağrı kesici kullanabilirsiniz diye doktorda dişçiye gidip muane ol çekilmesi gerekiyorsa bir sakıncası yok demişti cektirmistim
Hlalcg cimcimemmmm düzenli kullanıyorum sadece kan ilaci ve d vitamin var . D vitamini içmiyordum ama onun etkisi olurmu bu derece bilmiyorum
Kubraanne_ Hlalcg benim o haftalara yakın zamanda dolgum düşmüştü hamileler için antibiyotik tedavisi yapıyorlar doktor onaylı kağıt alıp çekimini yaptırmıştım kurtarılacak gibi değilmiş yarısında kırılınca düşme nedeniyle hamilelikte diş tedavisi yapıyorlar bilgin olsun doktordan onay aldığında
Kubraanne_ Hlalcg çok düşük dozlu olduğu için diş etinde şişme varsa üstelik hiç faydası yok benim şişliği inmeden çekim yapıldı mecburi fazla kullanmamıştım 1 buçuk hafta falan o haldeyken
cimcimemmmm Hlalcg bebek bizden aliyo ve ilk olarak dislerden cekiyo vitamini. O yüzden dvt veriliyor vücuttaki vitaminimizi karşılasın. Bende de bozulmaya yakin bi kac dişim var. Damlayı içmediğim gün sızlamaya başlıyorlar. Cok kotu durumdaysa arkadasin söylediği gibi sarimsakta bırakabilirsin üzerine. Doğal antibiyotiktir.
Ahe0802 Bende 28 haftadan sonra ağrımaya başladı şuan 40. Haftadayım ve dayanılmayacak noktaya geldiğinde doktora gittim bana antibiyotik yazdı. Bir zararı olmaz dedi. 1 hafta kullandım çok şükürler geçti şimdilik. Doğumdan sonra tedavi olmamı önerdi
Hlalcg Ahe0802 bende öyle düşünüyorum ya suanlık antibiyotikle idare ediyim diyorum 😔 siz ne kullandınız antibiyotik olarak
mmerrveenur_usta Hlalcg Bende geçen hafta başladı inanılmaz derecede bütün gece uyutmadı kadın doğum doktorum antibiyotik kullanmamda bebeğe zarar olmayacağını söyledi onu kullandım çok şükür rahatlattı
Taricat Hlalcg içi bosluksa eczaneden dişinol al yanında cubuk ve pamuk oluyor yada kulak cubuguyla da surebilirsin disinole pamuklu çubuğu batır o boşluğa sok sur güzelce saniyeler içinde uyusturup agrini kesiyor . En azından çektirene kadar seni böyle idare eder
NilAda16 Hlalcg doktora gidersen her türlü işlemi yapar. Hiç beklemeyin ve hemen doktora gidin. Durdukça bebeğe zarar verirsiniz enfeksiyon varsa. Bende 23.haftadayım ve diş tedavimi yaptırıyorum
mmerrveenur_usta Hlalcg Augmentin 1000 mg kullanıyorum kendimde eczacıyım bir haftadır kullanıyorum çok şükür geçti