betulebrar61 Esku stres yapma iyi düşün hep sende duanı et özellikle sabah ezaninda okunurken yap duaları inşallah olucak😘 stres yapma iyi degl
Esku Dahayeni1 ya duygular karma karışık inan ki bi ağlıyorum üzülüyorum heyecanlanıyorum mutlu oluyorum çok değişiğim inşaAllah hepsi güzel olucak inanıyorum bebeğim sıkıca tutunucak annesine amin amin aminnnn 🤲🏻🌹❤️
Dahayeni1 Esku amin ecmain amin canim bir de iki salavat Şerif arası Fatiha oku benim de bir kızım var 8 yaşinda otizimli sağlıklı olsun diye ikincisi çok dua ediyorum
Esku Dahayeni1 amin canım sende sağlıcakla al kucağına bebeğini inşaAllah hayırlısıyla mübareğiyle canımmm ❤️🌸
Serraninannesi53 Merhana hanımlar benimde sat 17 Ağustos az önce idrar testinde öğrendim uygulamaya göre 5+3 haftalık gösteriyor.Henüz doktora gidemedim. Ayrıca 8 buçuk aylıkta bir kızım var 😍 mayıs anneleri olarak hepinize selamlar
Dahayeni1 Serraninannesi53 hadi hayırlı olsun bakalım benim de 19 Ağustos canım rabbim sağlıklı evlatlar versin
Dahayeni1 Serraninannesi53 kız bende 4 gün önce öğrendim İstanbul da randevu almak çok zor bilginim özel bir doktor da yok idrada öğrendim beta baktırmadım daha
Serraninannesi53 Dahayeni1 bende aynı canım idarda öğrendim randevu baktım yok istanbulda sıkıntı ya bakalım nasıl randevu bulucaz