1erkekkannesiiii Sabah erkenden gittim ben aç gidiyorsunuz. Su bile içmemeniz lazım. Önce şekerinizi ölçüyorlar,sonra içeceği içtikten 1 saat sonra kan alıyorlar,1 saat sonra tekrar kan alıyorlar. Bu süreçte de aç bekliyorsunuz. Su,sigara bile içme demişti bana hemşire.