fatmaa37demi5 benim de 40 a kadar hiç bir belirti yoktu açılma yoktu 3 kere çatı olmuştum 40+4 de zorunlu yatış suni ile denicektik bizde ama 40+2 de oglum çok kolay bir şekilde geldi 4 cm açıklık ile gittim yarım saatte 8 oldu ve hop Bi anda dogurdum suni falan almadan çok güzeldi inşallah senin de öyle kolay olur 😊