AbSed Anneler hastane çantası hazırlayanlar ya da bu yolda olanlar vardır aramızda illaki ne koydunuz bazıları tırnak makasina kadar koymuş 2 3 günlük gerek yok bence bir liste söyler misiniz ilk gebeliğim ve hiç bir bilgim yok 😒
fatmaa37demi5 AbSed Ben bunları koydum. Bana gayet yeterli geliyor. Emzik veya biberon koymadım isteğe göre koyulabilir
hemsiree AbSed Kendim için ; 2 takım pijama 2 emzirme atleti 2 kilot 2 çift çorap Depend Deodorant Bebek için ; Hastane çıkışı Hastane çıkışı dışında 3 alt-üstlü takım Emzik Biberon Battaniye ve Müslin Puset Biberon 1 kutu mama Bez Islak Mendil 5 adet ağız mendili
alonee AbSed tırnak makası mı 🙀Tırnakları zaten plastik gibi kırılıp kendisi dökülüyor başlarda. Sonradan sertleşiyor
Tospikannesiiiii fatmaa37demi5 kendinize az koymuşsunuz gibi geldi yani benim kanamam çok olmuştu ilkte o yüzden bu defa daha temkinli hazırladım
fatmaa37demi5 Tospikannesiiiii yani sanmiyorum toplam 3 parça kıyafet almış oluyorum. Benden önce çok yakınlarda 3 4 arkadaşım doğum yaptı çoğunu bile kullanmadigini söyledi. Yani olmadı araba ile ev 15 20 dk gelinip alınır
fatmaa37demi5 Tospikannesiiiii külot atletleri falan diyorsanız da hepsinden 3 er adet var çantada sayı olarak yazmadım
Tospikannesiiiii fatmaa37demi5 ev yakınsa sıkıntı yok tabi ben ilkte sabah gidip akşam saatine eve çıktığım halde hasta bezi falan taktığım halde hüsrana ugradım noluyo dedim yani 2 pijama takımı ayrı 1 lohusa seti ve gecelik hepsi battı 😬
Tospikannesiiiii fatmaa37demi5 yok alt fazla koyabilirsiniz diye dedim üste gene bişi olmaz da gerçi bazısı hiç kanamıyor onlara fazla bile geliyor işte dogurunca göreceksin sende 😊 ben 40 gün bir fiil kanadım 🙄
Tospikannesiiiii hemsiree canım hastahane de mama tedarik ediliyor zaten bir de hemen biberon la vermek bazen meme reddi oluşturabiliyor ben ilk başlarda sırınga ile vermiştim mamayı memeyi tam anlamıyla kavradıktan sonra biberon kullanımına geçmiştim
Tospikannesiiiii hemsiree gögüs ucu kremi de koymanızı tavsiye ederim benim çok fena olmuştu uçları krem rahatlatmıştı
hemsiree Tospikannesiiiii benim doğum yapacağım hastanede mama yasak. ben 10 yıllık yenidoğancıyım enjektörle beslenme çok armut piş ağzıma düş oluyor ve sonrasında bebek emmekten çabuk yorulmaya başlıyor. biz çok hasta baktığımız için işimiz erken bitsin herkese yetişelim diye enjektörle besliyoruz normalde yanlış buluyorum
fatmaa37demi5 Tospikannesiiiii yani artık doğsa diye bildiginiz karşımda biri varmış gibi konuşuyorum 😅 39+2. Normal doğum olacağı için bekliyoruz
Tospikannesiiiii fatmaa37demi5 bizde 35+2 olduk bugun umarım 38 lerde gelir diye dua ediyorum bende 😊 ilkte 40+2 de gelmişti oğlum bakalım kızım ne kadar sabırlı
hemsiree Tospikannesiiiii onu o gün eczaneden aldıracağım aklımda zaten 😊 göğüs pedi de koydum bak onu yazmayı unutmuşum
fatmaa37demi5 Tospikannesiiiii 40+5 e kadar bekleyelim dedi doktorum. Olmadı suni sancı denicez. İnşallah gerek kalmaz kendi gelir
Tospikannesiiiii hemsiree biberon daha çok öyle degil mi 🙄 çektikçe gelicek ve sürekli Bi akış oldugu için memeden ilk günler aynı verimi alamayacağı için tutmaz diye düşünüyorum ben bilmiyorum ogluma o şekil uyguladım zaten 15 cc 20 cc en fazla bukadar veriliyor mama da ilk dogduklarında
Tospikannesiiiii fatmaa37demi5 benim de 40 a kadar hiç bir belirti yoktu açılma yoktu 3 kere çatı olmuştum 40+4 de zorunlu yatış suni ile denicektik bizde ama 40+2 de oglum çok kolay bir şekilde geldi 4 cm açıklık ile gittim yarım saatte 8 oldu ve hop Bi anda dogurdum suni falan almadan çok güzeldi inşallah senin de öyle kolay olur 😊
hemsiree Tospikannesiiiii yok öyle 1 2 vermekten bişey olmaz ama uzun süreli olunca emmeyi unutuyorlar nasılsa biri ağzıma sıkıyo diye. biz özellikle prematürelerde çok yaşadık sonra bebek asla emmek istemediği için kaşıkla besliyordu anneler mecbur