O1gencanne Sinemkaya43 nişn geldikten sonra doktora gıttınzmı? Enfeksıyon riski olmasın allah korusun.🥺
Sinemkaya43 O1gencanne hayır gitmedim doktoruma söyledim korkulacak bişi yok dedi sancilarımın gelmesini bekliyorum inş enfeksiyon kapmam
enakcs Sinemkaya43 iki gündür 10 dk da bir gelen kasılmam var karnım basket topu gibi kasılıyor, 1 parmak açıklık vardı en son şimdi bilmiyorum, kasılmalar çok düzenli ne yapsam geçmiyor hastaneye gideceğim bende
Sinemkaya43 enakcs bencede en iyisi gidin bakın bacak aralariniz agiriyormu benim kaç gündür çok ağırıyor
enakcs Sinemkaya43 çatı kemiğimi diyorsunuz? Benim geçen haftalarda aşırı ağrıyordu çatı kemiğim şuan kemik ağrısı değil vajina ağrısı gibi bişey var
Sinemkaya43 Emineamine kız ben ne bilim niye gelmiş 🥺😅😅 nişan ve suyu gelmeden doğumu başliyanlarda var canım annem kız kardeşimde ne suyu gelmiş ve nişanı sancısı bile olmuyormuş suni sanciyla doğurmuş hastaneye gitmiş kontorle meğerse doğumu başlamiş .
Sinemkaya43 enakcs evet çatı kemiğine diyiyorum benim günlerdir ağırıyor. Ara ara vajinamda"da ağırı oluyor
Sinemkaya43 minnosanneyim bende biraz sonra yapıcam sıcak bir duş Alicam,merdiven inip çıkacam, akşamda yürüş inş gelir bebiş çok korkuyorum ya okadar hareket ediyorum açılmam ilerlememişse ya diye .
minnosanneyim Sinemkaya43 o bende de var ya açılma aynı kaldıysa korkusu 🥹 ay inşallah ilerlemiştir. Zaten 5 cm den sonra sancı geliyormuş 4 cm falan olmuşumdur inşallah pazartesi tekrar kontrol var inşallah doğururum o zamana 🙏🏻
Sinemkaya43 minnosanneyim bende pazartesi veya salı gidecem inş 5 cm olmuşumdur ama 5 gün içinde 4 cm açılacağını düşünmüyorum Çarşamba gittim 1,5 cm dedi .
minnosanneyim Sinemkaya43 bünyeden bünyeye değişiyor sanırım kimisinin hemen olurken kimisi bekliyor sağ sağlim hayırlısı ile alalım inşallah 🥰