Ikra33 Lavantam20 sizde iyi araştırın hamileler için haftada iki gün balım yemek yeterli. Zaten depolarsin. Hergun kimyasal almaktansa. Vitaminleri sorgulamak neden kötü olsu.
Ikra33 Xeyale96 evet haklısınız benim annemde aynı sekildi. Zor şartlar altında hamilelik geçirmiş. Maddi imkanlardan dolayı.
QUEEN088 Ikra33 Bende ilk 3 ay folik asit.sonra güzelce beslendim.19 haftadan sonra D vitamini ve magnezyum.Şimdide Selenium kullanıyorum.