Ikra33
Lavantam20 Aslında bende bu multivitaminleri işlevsiz buluyorum,eskiler vitaminmi kullanıyordu?şimdi diyceksinizki o zamanlar herşey doğaldı falan,benim annem bana hamileyken hiç güzel beslenememiş,ne dogru düzgün meyve yemiş,ne süt falan içmiş,hep iş yapmış,ağır kaldırmış,stresli bir ortamda yaşamış,Allaha şükürler olsun sağlım hep yerinde oldu,şimdi hamileler arasında bir vitamin çılgınlıdır aldı başını gidiyor,bana da bulantı yapıyor,ağzıma koydum gibi çıkarıyorum ve tüm gün hiç bir şey yiyemiyorum,su bile içemiyorum,bence bu durum daha sağlıksız,yine de herkesin kendi kararı,Allah hepimizin evladını korusun,sag salim alalım kucağımıza😇