BraAkayBulut Irmakdkm canım elevit de decavit te vücuda aynı etkiyi yapan eşdeğer iki vitamin şüpheliysen diğeri ve seçenek varken decavit alıp kullanmanı tavsiye ederim ki şu anda devlet hastaneleri de sağlık ocakları da gebeler sadece decavit veriyor
Hurisss Minselina Ben kullanmıyorum istahimi çok acinca doktorum vitamin ilaçlarını kullanmayı bırakabilirsin dedi sanki midem bombos oluyordu onu içinde.
arastiran_anne decavit ve elevitin içindeki A ve E vitamini yüksek düzeyde.o yüzden vinalac kullanmanızı tavsiye ederim, vinalac kullanmak daha güvenli.ayrıca vinalacın içinde probiyotik de mevcut.barsakları düzenliyor kabızlığı önlüyor. https://www.instagram.com/arastiran.anne/