Birsenvergili Ygzaras inşallah öyledir ya bende sanmıyorum nişan falan olacağını benim ki erken daha öyle kendimi strese sokmsk istemiyorum pozitif düşünmek herzaman iyi 😊😊
Elcnerdgn Birsenvergili evet haftan erken olabilir ama nisanın da gelebilr doktora görün arkadaşımın da erken geldi nisanı 1hafta sonra Doğum yaptı doktoruna söyle bir an önce
Beratalpinannesii Birsenvergili valla bilmiyorum her sabah geliyo benden o dediğin akinti 32 haftadan beri baya koyu kıvamlı bildiğin avuç kadar geliyo bazen ama kahverengi değil diye endişe etmedim hiç
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Birsenvergili bu aksam aynisi bana da oldu. 37+6 yim. Acaba nisan mi?? Siz ne yaptiniz ne oldu? Sari akintiyla birlikte seffaf sumuksu bisey geldi.