Hulyarecep Birsenvergili canım 30 haftadan bu yana bende de oluyor 38 olacağız bir kaç güne hala devam ediyor korkmana gerek yok 🤗 doktorumda Hersey normal diyo ☺️
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Birsenvergili bu aksam aynisi bana da oldu. 37+6 yim. Acaba nisan mi?? Siz ne yaptiniz ne oldu? Sari akintiyla birlikte seffaf sumuksu bisey geldi.
MerveOru Bende 39+1 haftalık hamileyim bugün beyaz balgam tarzında bir akıntı geldi kan falan yoktu başına gelen var mı acaba
Deryamila İlk hamileliğimde aynısını yaşamıştım (41 haftalıkken ) akşam üstü sarı sümüksü balgama benzer bişeydi ..geceside suyum gelmişti
Elcnerdgn Bahsettiğin durum nişana benziyor eğer nişansa doğumunun yakın bi süre icersinde gerceklesiceğine bir işaret canım 🤷♀️
Beratalpinannesii Canım benim 32 ten beri oyle yoğun şekilde sarı akintim oluyo 38+2 oldum bugun daha yoğun açık sarı akıntı geldi bakalım nisan mi değil mi bilemedim bende kahverengi olsa anliycak ama böyle anlamak çok zor cidden :(
Beratalpinannesii Birsenvergili valla bilmiyorum her sabah geliyo benden o dediğin akinti 32 haftadan beri baya koyu kıvamlı bildiğin avuç kadar geliyo bazen ama kahverengi değil diye endişe etmedim hiç
Ygzaras Birsenvergili hayırlısı canım belki normal akıntıdır bende 37. Haftama girdim sabah böyle bişeyle karşılaştım o yazıyı okuyunca ne oluyor ya dedim 32. Hafta erken canım bence normal akıntıdır o
Elcnerdgn Birsenvergili evet haftan erken olabilir ama nisanın da gelebilr doktora görün arkadaşımın da erken geldi nisanı 1hafta sonra Doğum yaptı doktoruna söyle bir an önce
Birsenvergili Rasev İnternette yazdım hiç nişan belirtisi yazmıyor ama ilk defa karşılaştım dün tuvalette oldu nişan o mu oluyor yani herhangi bi ağrım yok daha 2 gün önce gittim doktoruma herşey normal süper dedi
Rasev Birsenvergili yine bi dokdorunu ara canim son haftalardayiz daha erken zaten dogum icin benim 35hafta erken doğum riskim vardi 28haftada gittim hersey iyi ama 30haftada giderken erken doğum riskimin oldugunu soyıedi dokdorum
Rasev Birsenvergili amin canim amin. Oyuzden diyorum dokdorunla mutlaka konus. İyi haberini bekliyorum haberdar et bizide❤️İnşəAllah bisey yokdur
Birsenvergili Ygzaras inşallah öyledir ya bende sanmıyorum nişan falan olacağını benim ki erken daha öyle kendimi strese sokmsk istemiyorum pozitif düşünmek herzaman iyi 😊😊