SuKahyaoglu bende de oluyordu karıncalanma ve uyuşma, yatarken elimi yastığın altına, yanıma doğru çeksem ne yapsam uykuya dalana kadar uyuşuyordu. Sağlık ocağına tansiyon kilo ölçtürmeye gittiğimde takipli olduğum ebe tuzu kesmemi, ödem toplayabileceğimi söyledi. 37 haftalık gebeyim 1 gr ödem toplamadım. Fakat tuzlu yemeye devam edersem ödem olabileceğini ve bu uyuşmanın bununla alakalı olduğunu söyledi :)