Balimbebek44 doğuma son 3 ay kala yaptırıcam ben zaten çalışıyordum dükkan tadilata girdiği için kapanmıştı araya, zaten benim hamilelik girdi falan derken sigortam kesildi ondan dolayı kendim yatırıcam 90 gün olması şart ama biraz daha fazla olsun diyorum ben nolur nolmaz garanti olsun diye