InsaneGirl Kızlar bilenler yardımcı olabılır mi? Benim hamile kaldıktan sonra sigortam baslatıldı asgari ücret üzerinden. Doğum parası alabilir miyim ve alabılıyosam ne kdr alabiliyorum bilgisi olan var mı
meleklerin_annesii InsaneGirl alabilirsin canım , fakat ne kadar ödendiğini bilmiyorum 2 sene önce 15000 civarı almıştım ben
Hilalcgl InsaneGirl alabilmen için hamile kalmadan 1 sene içinde 90 gün sigortan olması gerek malesef alamazsın
ozgetoozge InsaneGirl 32. Haftandan önce 90 gün sigortalı olmalısın. Eger 90 günü tamamlarsan alabilirsin
mertveannesi2211 ozgetoozge doğumdan önce mi yoksa 32. haftadan önce mi olması gerekiyor benim 32.hafta üzerinden hesaplarsak günüm yeterli ama hamilelikten sonra çok çalışmadığım için doğum anından sayarlarsa yetmiyor galiba tam olarak bilsem bu ayı tam yatırır hak kazanırım çünkü az bir eksiğim kalmis oluyor
Bahtsizana111 InsaneGirl alırsın bende sormadan aklıma geldi bu durum eşime dedim hemen muasebicimizi aradı en geç 4 ay önceden başlatmamız lazımdı dedi benim önceden de sigorta girişim verdı ama doğuma 3.5 hafta kala aklıma geldi burdaki postlardan askeri ücret üzerinden hesapla işte 3 ay 5.5 dan 16.5 yapıyor
VuslatSena9 Bu doğum parasını dediğiniz sigorta şartlarına uyan herkes alabiliyor mu? İş kanununa tabi olanlar da? Bunun için nereye ne zaman başvuru yapmak lazım?
Edizimmm InsaneGirl bende merak ediyorum ben nisanda hamileymisim 1 aylık Mayıs’ta öğrendim Haziran’da riskli gebelik diye rapor verilsi sora heyet raporuna gectik 5 senedir aynı iş yerindeyim ama en son Mayıs’ta yattı sigortam sonrası yok a 1 sene icinde 90 gün tabiki var nasıl olucak benxe bilemedim