Nurce hills ayyy inşallah canım benim sağsağlim doğsunlar ..sütümüz de gelsin inşallah sarılık da olmasınlar yavrularımız 🙏🏻
Hilalinci Bende 11 ekim 39. Hafta da sezeryan olucam ilki 29 haftalik dogmustu bunda 39 u görmek nasip olacak inşallah..rabbim hepimize sağlıkla hayırlı dogum nasip etsin
hills Aysglgndz öyle düşünüp kendini korkutma canım bebeğin doğduğu an sesini duyacaksın ten tene temasın olacak inşallah bunları düşün içini ferah tut ☺️
HaticeNur Bende ilk hamileliğimde spinal oldum daha iyi bence genel anesteziden öyle yan etkilere gelince canım her insanda farklı etkiler okur her insanın vücudu bünyesi farklı şimdi ikinciye hamileyim yeni daha allah nasip ederse bunu da spinal düşünürüm mesela bana çevremdeki herkes bana sezeryan cok zor demisti ama ben cok zorlanmadim dedikleri kadar ağrılarım olmadı zaten ilk bir kaç gün zor biraz oda normal ikinci doğumumda insallah böyle kolay geçer sadece bn de doğumun ertesi günü öksürük başladı işte o zor oksuremiyorsun sanki dikis açılıyor gibi ağrıyor çok işte bu narkozun etkisiymiş ama bu spinalis alakalı deil genel anestezidede bir çok kişi de bu olabiliyormuş allah sagsaglim kucağımiza almayı da nasip etsin