hills Arkadaşlar merhaba Salı günü doğumum var hayırla sağlıkla bebeğimi kucağıma almak nasip olur inşallah 🙏🏻 Sizlerden ricam sezaryen ile doğum yapan annelerimizden tavsiyelerinizi istiyorum . Ne yapmam lazım ne yaprsam ağrı sızımı daha kolay atlatırım . Yardımcı olursanız sevinirim ☺️
Sokrat Kesinlikle bol bol yürümen lazım yatarsan kalkamıyorsun yürüdükçe ağrıların azalıyor biran önce ayaklanmaya çalış bol bol yürü canım.
Canisi44 Melikeznar benimki sezeryan ilk çcğunda sezeryan benim şuan 33 haftalık 39 da olunuyo galiba
Melikeznar Canisi44 herkesin durumuna göre değişiyo sanırım benim normal görünüyodu hersey bugün çatı muanesi oldum vajinada mantar ve siğil oldğu için normal doğım bebk için riskli dedi doktor
hills Melikeznar aynen öyle benim de bebeğim kanala yerleşmişti ama kilosundan dolayı sezaryen dedi doktorum .Hiç belli olmuyor yani planlar tutmayabiliyor
hills Eylem-Elmas genel olarak sezaryen için 38görmefen yapmıyoruz demişti doktorum bana . Öyle deyince şimdi aklıma geldi