Mervetnl Rumuz123456 ben 129₺ olandan aldım penye oda ama aşırı ince saçma bir şekilde diz falan yaptı pijama gibi oldu 2 giyişte bide bunu deneyeceğim bakalım teşekkürler 🥰
isimsiz34 deniizz7 merhaba ben Stradivarius dan fitilli tayt almayı düşünüyorum oldukça kalın trendyoldakiler gibi değil ama göbek için esner mi karar veremiyorum siz de bakıp yorum yaparsanız mutlu olurum 😍
NefesBebek deniizz7 Merhaba 🌸 Tayt konusunda tek tavsiye. Gebeliğin başında almıştım. 4 gün sonra doğumum var. Hala da aşırı rahatlıkla giyiyorum. Kumaşı duruşu p kadar güzel ki. Tesettürlü olduğum halde çok rahat kullanabiliyorum. https://instagram.com/north.ex?igshid=YmMyMTA2M2Y=