merhaba arkadaşlar. var mı kullanıp da memnun kaldığınız ve önerebileceğiniz tayt satan siteler ya da link falan? 17+2 haftalığım ve hamileliğim kış ayı boyunca geçecek. baktığım ürünler genelde hep ince kumaş, mevsimlik oluyor. yardımcı olursanız çok sevinirim. 🥹