zcn01 anlattığım gibi işte.Yaşayanlar söylüyor.Gerçek sancıyı öyle de böyle de anlarsın.Çünkü nefes almak, oturmak kalkmak ne bileyim bir çok şey yapılamaz şekilde oluyormuş.
En önemlisi uzanınca dinlenince geçmiyor ve aynı anda ayaklardan bacaklara kasığa karına bele kalçalara her yere aynı anda vuran bir ağrı.
Benim yalancı sancılarım var mesela.Bugün sabah kasıklara vurdu sadece ve 10sn sürdü. Öğleden sonra sadece belime vurdu 17sn kadar sürdü.
Düzensizdi.