zcn01 Ananemin anlatmasına göre, her yerde bir anda olan yüksek bir ağrı hatta elektrik çarpması gibi dalga dalga geliyormuş.
Yalancı ve geçici sancılar ağrılar, dinlenince geçiyor.Düzensiz geliyor.Örneğim, sabah bi oluyor sonra belki 2 gün olmuyor. Veya 1. Sancıdan sonra 2. Sancı 20dk sonra, 3. Sancı 45 dk sonra 4. Sancı 5 saat sonra gibi...
Doğum sancı ebelerin söylediği, düzenli aralıklarla gelir ve asla dinlenme oturma yatma kalkma gibi eylemlerle dinmez geçmez.Sancı süresi önce 15-20sn gibi kısa sürer ve aralıkları 20-30dk da bir olur. Sonra gittikçe sancı süresi uzar ama sıklığı da çoklaşır. 5dk da bir 40sn süren sancı gibi..
Toplanmalar ve sertleşmeler bende de var. 35+1 olduk.Bazen yalandan yokluyor da. Ultrasonda 37/38 gözüküyor.