izobellaaa-_- Seymaben görümcem benek suyu kullanıyor ama hep naylon şişenin içinde kaynanam kaynat içir sen diyo ama valla hazır su vereceğim o kadar da mikropsuzluğa alıştıramam bağışıklığı için 😀
hepoyleolurzaten ardenmoms Evet evet başta alışması için kaynatıp ılıtıp verin dedi zaten kıştı, soğuk olmasın su diye. Sonrasında normal içtiğimiz hazır sudan verdim. Çeşme suyu olmadığı sürece sıkıntı yok bencede kuzum
suscarparimm ceromom55 E bebekte falanda var öyle saçma bişey işte muhtemelen içeriği kaynamış sudur yani