Seymaben Kizlar bebeklerinize bebek suyumu kullaniyorsunuz yoksa normal bizim ictigimiz damacana sulardanmi veriyorsunuz ?
umena Ya bence o kadar kasmaya gerek yok, benim yengem büyük çocuğuna hicbi özellik tanımadı çocuk sağlıklı küçüğünün de öyle üstüne düştü ki suyuna kadar dikkat etti çocuğum sürekli hastanelerde
hepoyleolurzaten suscarparimm Evet kaynatmadan veriyorum. İlk zamanlar tadım dönemi sırasında kaynatıp ılıtıp öyle vermiştim bir kaç defa. Doktorumuz gerek olmadığını söyledi sonradan.
hepoyleolurzaten suscarparimm Peki senin beni hatırlamaman 😂 Zorlasak Ayaştan akraba çıkacaktık Allah aşkına siz deme yahu kendimi tuhaf hissediyorum asafsfaf pp değiştirdim hatlar karıştı 😂 Arıtma değil, Javsu kullanıyoruz, doktor herhangi bi risk belirtmedi bize 🤔
Deletedmom_110 bebekveannesiii Su vermek için daha küçük değil mi doktor mu dedi size verin diye ben sordum en az 5 aylık olsun dedi de bana
Aslaninannesi01 Seymaben 11 aya kadar bebek suyu kullandım şimdide hazır su kullanyrum doktorumuz çeşme ve kaynamış su önermiyor