OzlmErdl canm özelde bana 6 haftalıkken doktor bu bebek erkek demişti öylede oldu 🤭 kalp atış ritminden bilirlermiş
Cinsiyetini tamamen ögrenince hocaya söyledim daha 6 haftalıkken erkek demistiniz inanmamıstm dedim kalp atısına bakıyoruz dedi ama bazen de tutmuyordu dedi