Bugün 40 haftamız dolduğu için kontrole gittik açıklık sıfır, sancı hakkında bilgi verilmedi ama cihazda ara ara az da olsa 50lere çıktı, genelde 10 15 bandında seyretti. Bebeğimin kilosu 3900 olmuş, pazar günü tekrar çağırdılar. Normal doğum istiyorum ama bu gidişle olmayacak galiba çok yoruldum ha doğurdum ha doğurcam diye beklemekten artık. Yemin ederim ağrı sızı değil psikolojik olarak yoruldum yani bi sağ salim kavuşsaydık… başıma neler gelecek bilmiyorum, devlet hastanesi olduğu için kime denk gelicem bilmiyorum, bide pazar gel dediler pazar günü çalışmanın yılgınlığıyla kötü davranılırsa oturup hastanede ağlarım artık. Zaten annem gelmiyor, kardeşimin okula gitmesi lazım raporu bitmek üzere, devlet hastanesi kocayı almıyor… bunları düşünmek beni psikolojik olarak kaldırıp kaldırıp duvara çarpıyo sanki 😔
Size sormak istediğim bebeğinin kilosu 4ü geçip de normal doğum yapan var mı? Bu gidişle ben pazar da doğurmam çünkü bebeğim de 1 haftada 350 gr almıştı 3 günde de 150 gr almış. Bu kadar hızlı kilo alması da kafamı kurcalıyo zaten üstüne bide sezaryen olmak zorunda kalcam bu gidişle…