Aysel2615 Kubrabsyg45 ilk bebeğim erken doğmuştu su fazlalığı yüzünden birde şekeri olanın suyu fazla oluyor
Melokrks Kubrabsyg45 Ben yaşadım günde 3 3 buçuk litre su içiyorum şekerin yoksa havuç suyu ve armut ye idrar yolu enfeksiyonundan dolayıydı benimki neredeyse 20 haftadan beri su az denildi su an 36+4 oldum bakalım
Kubrabsyg45 Melokrks enfeksiyondan dolayı mı böyle su azalması gibi şeyler oluyor. Çünkü benim yıllardır hiç bitmeyen enfeksiyonum var
Melokrks Kubrabsyg45 Su azalmasının bir çok sebebi var anne veya bebek kaynaklı olabilir. Bana idrar yolu enfeksiyonundan dolayı yüksek ihtimalle denildi
Melokrks Kubrabsyg45 Havuç suyunu sık her gün bir bardak iç ama şekerin yoksa ona dikkat et sekerini çıkarabilir doktor kontrolüne kadar dene bir bakalım faydası olacak mı ona göre devam edersin