denizasigi Sulemiiyy gittiğin doktor da çok önemli, devlete mi gideceksin bilmiyorum ama biraz maddi olarak gözden çıkarıip iyi doktora gitmeye calissan çok iyi olur. malum devlette çoğu dr insanın yüzüne bakmıyor ilgilenmiyor
Sulemiiyy denizasigi ilk gebeliğimde doktorum özeldeydi devletten zaten istesekte sıra alamıyoruz ama şuan 2 devlet doktoru biliyorum çok başarılı ve ilgili gidebilirsem bu seer devlete gideceğim ama olmazsa ilk doktoruma :)
Sulemiiyy Boss01 Amin inşallah teşekkür ederim benim reglim bittiğinden beri kasık ağrılarım var son zamanlarda mide bulantısı koku hassasiyeti bide ara are gelen tansiyon düşmesi gibi baş dönmelerim vardı birde bel ağrısıyla sırt ağrısı ne ararsan var valla 😂
BaHaR-Berzan Sulemiiyy Sulemiiyy evet var canim 1 2 haftalik gebelik demek . Benimde 42 cikmisti adetim 10 gun gecmesine ragmen doktor gec dollenme demisti
TeoMom Sulemiiyy Hayırlı olsun canım çok yeni daha gün aşırı kan ver artışı takip et inşallah sağlıkla artacak değerin 😍