Sulemiiyy Regle 4 gün var evde test yaptım 3 tane 3 ü de pozitif sağlık ocağına kan verdim sonuç bu ne demek oluyor ? https://www.hizliresim.com/kq7oi8k
gulin-35 Sulemiiyy var ama yenı oldugu ıcın dusuk cıkmıs bır hafta sonra tekrar kan ver hayırlı olsun
Pemberuya Sulemiiyy evet canım benim gözün aydın olsun bende kan verdim bugün yarım saat sonra alacağım 😊
Sulemiiyy denizasigi şuan çok heycanlıyım 3 ay önce kürtaj olmuştum hem çok mutluyum hemde çok ama çok korkuyorum
denizasigi Sulemiiyy kötü düşünme iyi düşün iyi olsun Rabbim daim etsin inşallah 🥰🥰🥰♥️ çok dikkat et kendine. folik asit düzenli kullan cnm
denizasigi Sulemiiyy gittiğin doktor da çok önemli, devlete mi gideceksin bilmiyorum ama biraz maddi olarak gözden çıkarıip iyi doktora gitmeye calissan çok iyi olur. malum devlette çoğu dr insanın yüzüne bakmıyor ilgilenmiyor
Boss01 Hayırlı olsun canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin belirtilerin neydi ve testlerin silik mi çıktı bu değerde net mi paylaşır mısın rica etsem
Sulemiiyy Boss01 Amin inşallah teşekkür ederim benim reglim bittiğinden beri kasık ağrılarım var son zamanlarda mide bulantısı koku hassasiyeti bide ara are gelen tansiyon düşmesi gibi baş dönmelerim vardı birde bel ağrısıyla sırt ağrısı ne ararsan var valla 😂