Mbdrve Eylulmom_ aynısı benimde basıma geldi suni sancı cektim o kadar 9 saat sadece 3 santim açılmam olmustı basip delmiş
Eylulmom_ Mbdrve bu 3 de ne var takılıp kalıyoruz oraya 😅😅 birde çok normal istemiştim döktüğüm gözyaşları cabası sezeryana girerken
Bebegim2301 fatmaa37demi5 bende bugün oldum bakalım burda bekleyim benim lekelenmem oldu ama belimde ağrı var ama süreç nasıl olacak bilmiyorum
fatmaa37demi5 Bebegim2301 benim hiçbir şekilde olmadi şükür kendimi hiç kasmadim oldu bitti hemen zaten belki de ondan
Kbraataselim Benimde bugün kontrolüm vardı suyum azalmış doktor pazartesi bakalım sancı çıkmazsa salı yatış yapıcaz dedi. Hiç açılmam da yok😫😫 inş normal doğum yapabilirim😢
Meyvem Eylulmom_ Him hayırlısı oymuş demek ki önemli olan ikinizin de sağlıklı olması Allah analı babalı büyütsün inşallah canım