fatmaa37demi5 Kızlar dün Çatı muayenesi oldum. Şükür ki muayene sonrası bir lekelenme falan olmadı. Acilmam veya sancım yok. Sorum şu ki Çatı muayenesi oldum sonradan Nisan geldi, sancim veya acilmam oldu diyen var mı acaba? Doğumunu tetikleyen oldu mu?
Ahsenmom fatmaa37demi5 Salı günü çatı muayenesi oldum doğumla alakalı hiç bir belirti yok, ne sancı ne nişan 🤷 gelmiyor da gelmiyor Bende buralarda bekleyeyim şunu yaptim acilmam oldu diyen nişanım geldi diyen 🙄
Eylulmom_ fatmaa37demi5 benim de öyle oldu 38+3 de çatı muayenesi yaptı 38+4 de nişanım geldi 38+6 da da su sızıntılarıyla hastaneye gittim ama sancımı tetiklemedi suyum geldiği için acil yatışım geldi
Ormanmeyvelii Ben tam olarak öyle oldu. 39+2 de muayene oldum sert bir muayene etti doktor. 2 cm açıklık dedi eve gittim nişanım geldi. Sabah suyum sızdı diğer gün doğum yaptım. O yüzden tetiklenmesi doğru zamanda iyi bir şey
Usnac1995 Ormanmeyvelii doktorum hiç tetikleyelim falan diye bahsetmedi ben söylesem ayıp olurmu ki.🙈 ultrasondan baktı açıklık hala aynı 1 cm o yüzden alttan bakmayalım dedi. Haftaya bakarız dedi. Bu haftada açıklık aynıyda diyim mi hocam tetikleyelim diye 😂
Eylulmom_ Meyvem benim normal sancım olmadığı için suni ile ilk başta normal denedik yaklaşık 6 saat suni sancı ile açılmam 3 cm de kaldı bebek ve ben çok yıprandıgınız için doktorum acil sezeryana dönmek zorunda kaldı
Mbdrve Eylulmom_ aynısı benimde basıma geldi suni sancı cektim o kadar 9 saat sadece 3 santim açılmam olmustı basip delmiş
Meyvem Eylulmom_ Him hayırlısı oymuş demek ki önemli olan ikinizin de sağlıklı olması Allah analı babalı büyütsün inşallah canım
Eylulmom_ Yani demem o ki suyun erken gelmesi aslında hiç güzel birşey degil çünkü çocuğu aşşagıya kaydıracak olan su azaldıkça bebek zırlayıp catıyı açmıyor doğum zorlaşıyor hele normal sancın yoksa suni sancı hayatım da yaşadığım en berbat acıydı tahammülü çok zordu yani o saatlerin
Sinemkaya43 Eylulmom_ benimde en büyük korkum suyumun önce gelmesi asla istemiyorum suyumun.gelmesini
Sinemkaya43 fatmaa37demi5 çatı muayenesi oldum kan,leke falan gelmedi .ertesi günü sabah nişan geldi.
Eylulmom_ Sinemkaya43 insallah gelmez canın yani suyun gelmesinin bir acısı sancısı yok ama doğumu zorlaştırıyor gerçekten allah yardımcınız olsun hepinize güzel kolay doğumlar 🙏🏻
Sinemkaya43 fatmaa37demi5 benimde sancım yok hiç bir belirtim yok bu ayki bebekler çok tembel gelmeye niyetleri yok 🤯