EmineDefneGokce poncikmom adet sancım var bu ara 😭 kramplarım felç ediyordu resmen. Ayakta duramıyordum . Doktor magnezyum verdi çok şükür geçti 😊
Sanal_koala00 poncikmom kasık ağrım oluyor, dün kontrolüm vardı kanama olmadığı sürece korkma bebek büyüyor gayet normal dedi doktorumuz☺️ 17+5💙
Babytwo2 EmineDefneGokce adet sancısı ara ara bende de var ya , bende endişeleniyordum pazartesi kontrolde soracağım . Serklaj var da bide bende 🥲
poncikmom Sanal_koala00 randevum daha pazartesi ya😏 İlk gebeliğim hemen bir yerim ağrıyınca korkuyorum🤭
Tubatgn poncikmom evet evet benimde öyle, birde sağa doğru dönerken çok ağrıyor sol bacağım, bacağa vurması çok normalmiş canım
Eldgrn poncikmom 18+2 Allah’a bin şükür herşey yolunda Yattigimda mesela sağa yatıyorum sol kasık tarafında ağrı oluyor kontrol ediyorum boş doluluk yok ondan ağrıyor herhalde onun dışında iş v yaparken uzun ayakta kalırsam bel ağrısı oluyor
Eldgrn poncikmom öyle valla Allah’tan sadece ayakta uzun kalınca oluyor geçende sol dizime vurdu ağrı topak geziyordum Allah’tan geçti oda 🤣🤣
EmineDefneGokce poncikmom ben bacak ağrısından adım atamıyordum afedersin tuvalette bile eşimi çağırıyordum kaldır beni diye. Kesin iste magnezyumu🥰
Suelifemir poncikmom ayakta çok durunca bende de oluyor bu haftalar güzel geçer diyorlar ama aynı sanki 🤔
Suelifemir poncikmom bende hala mide bulantım geçmedi 18+4 deyim bide kolum ayağım uyuşuyor magnezyum geçiriyormu bende yazdırım